Amersfoort
Een high tea met vriendinnen in Amersfoort en even langs Kunsthal KadE. Tentoonstelling Africa Supernova: toegankelijke kunst met veel kleur. Ik houd ervan.

Een high tea met vriendinnen in Amersfoort en even langs Kunsthal KadE. Tentoonstelling Africa Supernova: toegankelijke kunst met veel kleur. Ik houd ervan.

Een weekendje Budapest; stad van de tegenstrijdigheden met prachtig en praal, maar ook verval en armoede. Ik kreeg hier veel zin om de oude gebouwen op te knappen; zoveel potentie. Je kijkt je ogen uit naar de enorme gebouwen. We hebben heel veel highlights gezien met vele kilometers in onze benen. Toevallig was er ook…
Ben je in Normandie in de buurt van Le Havre ga dan naar het MUMA museum. Ik vond het meer dan de moeite waard! Ik houd van de impressionisten stijl. De stad zelf is niet veel. https://www.muma-lehavre.fr/en
Het voorjaar wil maar niet op gang komen, maar deze middag was het genieten in het zonnetje. Daarom naar Maastricht gereden voor een kop koffie en een heerlijke vlaai! Ook het Bonnefanten Museum bezocht met hedendaagse kunst. Hrair Sarkissian was bijzonder, Ed Templeton vond ik niets (kiekjes van stoute pubers in Amerika), het werk van…
Workshop voor de plaatstelijke vrouwenclub in het Klokhuis, wat een feest om dit te mogen doen.
Leuk dorpje om te bezoeken. Verschillende ateliers en de kunstenaar Ton Schulten is hier overal aanwezig met zijn kleurrijke schilderijen.