Art Amsterdam

Art Amsterdam, kraampje 12000 euro. Mooie en bijzondere dingen gezien.

Art Amsterdam, kraampje 12000 euro. Mooie en bijzondere dingen gezien.
Kunstmuseum in Dijon. 15e en 16e eeuwse meesterwerken heb ik doorheen gerend, want die ken ik nu wel. Ik begin al kunstenaars te herkennen. Blijft er toch iets plakken in dat oude hoofd van mij.
Met de Kunstacademie naar Antwerpen. Verbeke Foundation vond ik erg inspirerend. De rondleiding was zeer geslaagd. Mooie verhalen achter de verschillende kunststukken. Industriele kunst.In Het Museum van Hedendaagse Kunst Antwerpen (M HKA) een paar foto’s gemaakt. Foto’s met een mooie compositie die ik kan gebruiken voor een schilderij. De kunst zelf was niet helemaal mijn…
Weekendje Bremen om onderdelen te halen voor het Fiatje. Bremen is een leuke stad. Heerlijk gegeten en uiteraard ook een museum bezocht; de kunsthalle. Veel installaties maar ik ging voor de schilderwerken.
Het voorjaar wil maar niet op gang komen, maar deze middag was het genieten in het zonnetje. Daarom naar Maastricht gereden voor een kop koffie en een heerlijke vlaai! Ook het Bonnefanten Museum bezocht met hedendaagse kunst. Hrair Sarkissian was bijzonder, Ed Templeton vond ik niets (kiekjes van stoute pubers in Amerika), het werk van…
Een high tea met vriendinnen in Amersfoort en even langs Kunsthal KadE. Tentoonstelling Africa Supernova: toegankelijke kunst met veel kleur. Ik houd ervan.