Buiten schilderen
Een zaterdag samen schilderen in de tuin. Allemaal beestjes om ons heen. Eindresultaat waren geen meesterstukken, maar dat mag de pret niet drukken 🙂 Wat een heerlijke dag. Dank Herna en Brigitte!








Een zaterdag samen schilderen in de tuin. Allemaal beestjes om ons heen. Eindresultaat waren geen meesterstukken, maar dat mag de pret niet drukken 🙂 Wat een heerlijke dag. Dank Herna en Brigitte!








Museum Arnhem, tentoonstelling Hans Baluschek en Carel Willink sprak mij aan. De tentoonstelling how dare you make me feel this way was bijzonder. Hier heb ik geen foto’s gemaakt. Dit moet je gewoon zelf ondervinden 🙂 Beeldentuin niet gedaan want het goot. Uitzicht van het museum is prachtig.
Kunstmuseum in Dijon. 15e en 16e eeuwse meesterwerken heb ik doorheen gerend, want die ken ik nu wel. Ik begin al kunstenaars te herkennen. Blijft er toch iets plakken in dat oude hoofd van mij.
Dagje Deventer naar het speelgoedmuseum, De Waag en Museum MORE. Zie ik tot mijn verbazing een docent van de kunstacademie hier hangen, mijn scriptiebegeleider Jans Muskee. Grappig. Ook ander mooi werk is hier te zien. Regelmatig gaan we kijken, want er zijn steeds andere exposities.
Workshop voor de plaatstelijke vrouwenclub in het Klokhuis, wat een feest om dit te mogen doen.
Een high tea met vriendinnen in Amersfoort en even langs Kunsthal KadE. Tentoonstelling Africa Supernova: toegankelijke kunst met veel kleur. Ik houd ervan.
In weer en wind proberen iets op een doek te krijgen. Het is leuk en een mooie uitdaging. Dit noemen ze En plein air (buiten) en alla prima. Direct aan de slag op het doek, en binnen 2 uur een schilderij klaar. Trek wel heel veel kleding aan, want je krijgt het snel koud van…