MUMA Le Havre
Ben je in Normandie in de buurt van Le Havre ga dan naar het MUMA museum. Ik vond het meer dan de moeite waard! Ik houd van de impressionisten stijl. De stad zelf is niet veel.
Ben je in Normandie in de buurt van Le Havre ga dan naar het MUMA museum. Ik vond het meer dan de moeite waard! Ik houd van de impressionisten stijl. De stad zelf is niet veel.
Samen met een vriendin naar de kunstmusea in Dusseldorf geweest. We hebben zulke mooie dingen gezien. Een aanrader! En een appelstrudel op het terras is ook geen straf. Prachtig die trap! De gebouwen van kunstmusea zijn vaak zo mooi.
Het voorjaar wil maar niet op gang komen, maar deze middag was het genieten in het zonnetje. Daarom naar Maastricht gereden voor een kop koffie en een heerlijke vlaai! Ook het Bonnefanten Museum bezocht met hedendaagse kunst. Hrair Sarkissian was bijzonder, Ed Templeton vond ik niets (kiekjes van stoute pubers in Amerika), het werk van…
Twee dagen aan het strand schilderen in Zeeland. Wat was het een feest! Een groep met alleen maar gezellige mensen en de begeleiding was top. Olieverfschilderen ‘alla prima’, dus nat in nat. Nieuw voor mij. In de ochtend en middag eerst een demo en dan zelf schilderen. Extra dimensie op het doek, zand en schelpen,…
Een high tea met vriendinnen in Amersfoort en even langs Kunsthal KadE. Tentoonstelling Africa Supernova: toegankelijke kunst met veel kleur. Ik houd ervan.
Kees van Dongen, mijn favoriet! Tentoonstelling in Singer Laren nog tot 7 mei 2023 te zien. Het is in het echt zoveel mooier dan op een plaatje. Die kleuren, zo prachtig. Toch maar wel een boek gekocht want ik bleef foto’s maken. Daarna lekker poffertjes gegeten in een nostalgisch tentje.