Musée des Beaux-Arts de Dijon
Kunstmuseum in Dijon. 15e en 16e eeuwse meesterwerken heb ik doorheen gerend, want die ken ik nu wel. Ik begin al kunstenaars te herkennen. Blijft er toch iets plakken in dat oude hoofd van mij.

Kunstmuseum in Dijon. 15e en 16e eeuwse meesterwerken heb ik doorheen gerend, want die ken ik nu wel. Ik begin al kunstenaars te herkennen. Blijft er toch iets plakken in dat oude hoofd van mij.

Het was geen kunst, maar ik zag er wel kunst in. Het Nationaal Militair Museum, prachtig gebouw en een mooi modern museum. Zowel voor kindjes als ouderen.
Ben je in Normandie in de buurt van Le Havre ga dan naar het MUMA museum. Ik vond het meer dan de moeite waard! Ik houd van de impressionisten stijl. De stad zelf is niet veel. https://www.muma-lehavre.fr/en
Een weekendje Budapest; stad van de tegenstrijdigheden met prachtig en praal, maar ook verval en armoede. Ik kreeg hier veel zin om de oude gebouwen op te knappen; zoveel potentie. Je kijkt je ogen uit naar de enorme gebouwen. We hebben heel veel highlights gezien met vele kilometers in onze benen. Toevallig was er ook…
Workshop voor de plaatstelijke vrouwenclub in het Klokhuis, wat een feest om dit te mogen doen.
Art Amsterdam, kraampje 12000 euro. Mooie en bijzondere dingen gezien.