Musée des Beaux-Arts de Dijon
Kunstmuseum in Dijon. 15e en 16e eeuwse meesterwerken heb ik doorheen gerend, want die ken ik nu wel. Ik begin al kunstenaars te herkennen. Blijft er toch iets plakken in dat oude hoofd van mij.

Kunstmuseum in Dijon. 15e en 16e eeuwse meesterwerken heb ik doorheen gerend, want die ken ik nu wel. Ik begin al kunstenaars te herkennen. Blijft er toch iets plakken in dat oude hoofd van mij.

In de kerstvakantie naar Groningen gegaan om een rondje musea te doen. We zijn naar het Drents Museum geweest. Dit gaat van oud naar hedendaagse kunst, van poppenhuis tot sieraden uit de oudheid. Voor kinderen ook een leuk museum. Het Drents Museum De Buitenplaats was een tentoonstelling over Art Niveau. Ik houd ervan. Het Groningen…
Museum Arnhem, tentoonstelling Hans Baluschek en Carel Willink sprak mij aan. De tentoonstelling how dare you make me feel this way was bijzonder. Hier heb ik geen foto’s gemaakt. Dit moet je gewoon zelf ondervinden 🙂 Beeldentuin niet gedaan want het goot. Uitzicht van het museum is prachtig.
Ben je in Normandie in de buurt van Le Havre ga dan naar het MUMA museum. Ik vond het meer dan de moeite waard! Ik houd van de impressionisten stijl. De stad zelf is niet veel. https://www.muma-lehavre.fr/en
Een weekendje Budapest; stad van de tegenstrijdigheden met prachtig en praal, maar ook verval en armoede. Ik kreeg hier veel zin om de oude gebouwen op te knappen; zoveel potentie. Je kijkt je ogen uit naar de enorme gebouwen. We hebben heel veel highlights gezien met vele kilometers in onze benen. Toevallig was er ook…
Art Amsterdam, kraampje 12000 euro. Mooie en bijzondere dingen gezien.