Marc Desgrandchamps
Een expositie van een bekende Franse schilder Marc Desgrandchamps.
Een expositie van een bekende Franse schilder Marc Desgrandchamps.
Museum Arnhem, tentoonstelling Hans Baluschek en Carel Willink sprak mij aan. De tentoonstelling how dare you make me feel this way was bijzonder. Hier heb ik geen foto’s gemaakt. Dit moet je gewoon zelf ondervinden 🙂 Beeldentuin niet gedaan want het goot. Uitzicht van het museum is prachtig.
Ben je in Normandie in de buurt van Le Havre ga dan naar het MUMA museum. Ik vond het meer dan de moeite waard! Ik houd van de impressionisten stijl. De stad zelf is niet veel. https://www.muma-lehavre.fr/en
Weekendje Bremen om onderdelen te halen voor het Fiatje. Bremen is een leuke stad. Heerlijk gegeten en uiteraard ook een museum bezocht; de kunsthalle. Veel installaties maar ik ging voor de schilderwerken.
Twee dagen aan het strand schilderen in Zeeland. Wat was het een feest! Een groep met alleen maar gezellige mensen en de begeleiding was top. Olieverfschilderen ‘alla prima’, dus nat in nat. Nieuw voor mij. In de ochtend en middag eerst een demo en dan zelf schilderen. Extra dimensie op het doek, zand en schelpen,…
Kees van Dongen, mijn favoriet! Tentoonstelling in Singer Laren nog tot 7 mei 2023 te zien. Het is in het echt zoveel mooier dan op een plaatje. Die kleuren, zo prachtig. Toch maar wel een boek gekocht want ik bleef foto’s maken. Daarna lekker poffertjes gegeten in een nostalgisch tentje.