Kunsthalle Bremen

Weekendje Bremen om onderdelen te halen voor het Fiatje. Bremen is een leuke stad. Heerlijk gegeten en uiteraard ook een museum bezocht; de kunsthalle. Veel installaties maar ik ging voor de schilderwerken.


Weekendje Bremen om onderdelen te halen voor het Fiatje. Bremen is een leuke stad. Heerlijk gegeten en uiteraard ook een museum bezocht; de kunsthalle. Veel installaties maar ik ging voor de schilderwerken.

Kees van Dongen, mijn favoriet! Tentoonstelling in Singer Laren nog tot 7 mei 2023 te zien. Het is in het echt zoveel mooier dan op een plaatje. Die kleuren, zo prachtig. Toch maar wel een boek gekocht want ik bleef foto’s maken. Daarna lekker poffertjes gegeten in een nostalgisch tentje.
Leuk dorpje om te bezoeken. Verschillende ateliers en de kunstenaar Ton Schulten is hier overal aanwezig met zijn kleurrijke schilderijen.
Inspiratie opgedaan bij Art Rotterdam in de oude Van Nelle Fabriek in Rotterdam. Voordeel als je alleen gaat, dat je het in je eigen tempo kan doen. Er was veel! La Biennale in het klein.
Het voorjaar wil maar niet op gang komen, maar deze middag was het genieten in het zonnetje. Daarom naar Maastricht gereden voor een kop koffie en een heerlijke vlaai! Ook het Bonnefanten Museum bezocht met hedendaagse kunst. Hrair Sarkissian was bijzonder, Ed Templeton vond ik niets (kiekjes van stoute pubers in Amerika), het werk van…
Workshop voor de plaatstelijke vrouwenclub in het Klokhuis, wat een feest om dit te mogen doen.